keniajet.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Vrijdag vlieg ik naar Nairobi en zal eerst gaan reizen met mijn vader en broer. Vanuit Nairobi hebben we een auto gehuurd en zullen verschillende parken bezoeken en natuurlijk relaxen bij de prachtige stranden aan de Indische oceaan... :)

Hierna ga ik aan het werk in het zuidoosten van Kenia voor kidscare (www.kidscarekenia.nl) Er zijn daar sinds 2020 speciale schoolunits gebouwd voor kinderen met een beperking. Ik zie ernaar uit daar iets te kunnen betekenen voor de kinderen en leerkrachten!

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jet

Reacties

Reacties

Lonneke

jeuj!!!! Dan kan ik thuis ook een beetje op reis!
Ik kijk uit naar je verhalen, Jet

Marianne

Geniet er van! Wij volgen je op de voet ?❣️

Gerrie

Lieve Jet, we wensen je voor vrijdag een voorspoedige reis toe en veel plezier in Kenia! We blijven je volgen dappere meid?.

Denian

Heel mooi! Maak er een fantastische trip van Jet! We gaan je ervaringen volgen ?

Miepie

Ha TOPPER.Wat fantastisch dat je dit gaat doen.Ben best een beetje jaloers.Maar op deze manier kunnen wij lekker lui met je mee reizen.Liefs van ons

Jorien

Fijn je zo te kunnen volgen! We hopen dat je er van gaat genieten en veel mooie ervaringen rijker wordt! ❤️

Bianca

Thanks for sharing this with us. Can't wait to see your stories and photos! Enjoy Jet, we are next to you in case of need. ❤️

Grady

Supermooi begin van je reis Jet! En wat leuk dat je pa en broer meereizen!
Benieuwd naar t vervolg! ❤️

Wanda

Wat een heerlijk avontuur!
Zet hem op lieve stoere Jet! Geniet van alles wat er op je pad komt. Heel fijn dat we zo mee kunnen genieten! ?

Margreeth

Het gaat nu echt beginnen. Wat vind ik je stoer!! Natuurlijk ga ik je graag volgen, superleuk! Fijn dat je vader en je broer met je mee reizen het eerste stuk ?

Kirsten

Een hele fijne reis Jet?

Hilda

Daar ga je Jet! Ik ben benieuwd hoe het je zal vergaan en ga regelmatig hier kijken.
Succes en ga mooie dingen doen, zien en beleven. X

Frank Schrauwen

Hee lieve Jet,
Hele goeie reis toegewenst en heel veel plezier in Kenia. Hopelijk heb je een fijne tijd,daar in Kenia. Je ging daar les geven aan kinderen met een beperking? Hele fijne reis daar. En...ik hoor wel t wel qua foto's. Hoe mooi t in Afrika is. Tot snel...

Veel liefs,

Frank

Joan

Goede reis lieve Jet! Zal je missen echt, maar dit is een reis die je gewoon moet maken. Wat mooi dat je vader en broer met je meereizen. ?
Zo trots op jou!❤️

Rinie van der Linde

Lieve Jetty, een heel goede reis!! Heel bijzonder: werken in Kenia. Met jouw kennis en ervaring zul je zeker een fantastische bijdrage kunnen leveren. Ik hoop dat het je goed gaat. Veel geluk

Judith

Jeeeeeej we kunnen meelezen, leuk! Kga je zo missen! Ben heel benieuwd hoe je het daar zult hebben. Dikke liefs, zie je vrijdag! ?

Anja

Lieve dappere Jet, wat ga een mooie avontuur aan! Ik ben supertrots op jou!
Fijn om je zo te kunnen volgen. Ik ga je missen, maar gelukkig mogen we voor Ziggy zorgen! Tot donderdag! ??

Rodi

Wat leuk Jet! Zo blijven we op de hoogte en kan ik met je meeleven! Een hele goeie reis, wat fijn dat je samen met je vader en broer kunt reizen. Geniet ervan! ??‍♀️?liefs en knuffel, Rodi

Margreet Ferwerda

Lieve Jet,
Het is eindelijk zover! Je gaat je hart volgen.
Veel bewondering voor je ❤️
Leuk dat we je kunnen volgen.
Heel benieuwd naar al je belevenissen!
Ver weg maar altijd verbonden.

Dikke knuffel! Margreet

Ria

Lieve Jet, daar ga je dan…op naar het mooie Afrika. Heb veel respect voor je! En wat fijn dat we je zo kunnen volgen ? Geniet van alle mooie mensen en dingen die daar op je pad komen!
Goede reis Jet!!?

Nicoline

Lieve Jet,
Ik kan niet wachten tot ik al je mooie avonturen kan volgen en wat gun ik je deze mooie reis. Ik wil je een hele goede vlucht wensen en heel veel plezier. Veel liefs en een dikke knuffel

Gonneke

Lieve dappere Jet, wat ontzettend mooi dat je dit gaat doen. En de reis beginnen met je vader en je broer....hoe mooi is dat! Maak fantastische herinneringen samen!
Fijn om je hier te kunnen volgen.
Liefs?

Henny

Hoi Jet! Wat mooi dat ik mee mag reizen. Vergeet niet dat de toekomst maar met één dag tegelijk komt! Veel goede moed en een mooie tijd daar!

Jacob en Ina

Lieve Jettie, we wensen je morgen een hele goede vlucht samen met je vader en je broer. Bijzonder!
We wensen je een goede tijd en zijn benaar je verhalen.
We leven met je mee. Vaya con Dios.

Esther

Lieve Jet

Volg je eige pad dan komt het altijd goed!! ?❣Super gaaf om een klein gedeelte op je pad mee te reizen!! Geniet van het samenzijn met je vader en broer en alle mooie mensen die je gaat ontmoeten en mooie herinneringen maken !!?

Monique

Lieve Jetty,
Klaar voor de reis? Voor nu een hele goede vlucht gewenst, samen met je broer en vader. En geniet komende maanden van alles wat op jouw pad komt! Zo mooi dat je een bijdrage kunt leveren, in de ondersteuning van de kinderen en leerkrachten
❤️❤️

Esther

Ha die Jet!
Ik ben helemaal verrast dat je eerste bericht al is geplaatst. Jij vliegt nu ergens hoog boven de wolken, hoe bijzonder! We blijven je volgen hoor? We wensen je supergave ervaringen toe. Enjoy. Xxx Bas en Es

Rjimke

Een hele goede reis!! Geniet ervan lieve Jet!! ??? Rjimke

Ellen

Lieve Jet,
Dank voor jouw verhaal. Wat fijn te lezen dat je het heerlijk hebt, samen met Wout en JW. Geniet nog verder… Ik denk aan je. Liefs!

Henk Jan en Marieke

Hey die Jet/JW/Wout,

Wat ontzettend gaaf om dit te lezen zeg. Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn en dat jullie heerlijk genieten van de natuur. Prachtige foto's. Om jaloers op te zijn ?
Geniet samen en Carpe Diem.
Kijken uit naar het volgende verhaal.
Liefs ons

Barbara

ik wens je heel veel geniet momentjes toe! liefs Barbara en van der Leest

Jenny Slendebroek

bijznder m zo te lezen wat je allemaal det en beleeft
heel veel succes
groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!