keniajet.reismee.nl

Zambia

Reizen vanaf lake Tanganyka, hup de binnenlanden weer in.Via Masada naar Lusaka, de hoofdstad. Ik/ga nog twee nachten naar Kafue national park waar ik genet van rust, nijlpaarden en krokodillen op veiilige afstand… Dan op naar Livingstone vanwaar ik de Victoria falls natuurlijk moet bewonderen en daarna even/tijd nodig heb. Waarnaartoe? Botswana en Zimbabwe zijn buren en binnen een uur te bereiken. Ik besluit eerst naar lake Karina te gaan. Een kunstmatig meer met een behoorlijke geschiedenis . Veel mensen sneuvelende bij de bouw van de dam. Ik nestel me in een air b en b en heb een fijne relaxte tijd.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie